Friday, September 13, 2013

Balik Kampung ! horey !



 merenung keluar beranda ~ 
menunggu tuan putera menjemput pulang ~
ececeh ~ perasaan lah sangat iqa ni !
pang sikit kasi sedar !
haha

hmmm dah lama tak balik rumah tu yang excited nak balik ni !
rindu sungguh dengan mak abah ngan adik-adik . 
adalah lebih kurang seminggu tak balik .
LAMA lah sangat kan ?

gedik tak?
haha

rumah pulak jauh ! aishhh ! 
tu yang rindu lain macam !
adalah dalam setengah jam dari rumah nak ke UKM !

erk ~
tolong sedarkan iqa ~
gedik sungguh dah ni !
kah3 !


hah ! ini kawan yang sama gedik dengan iqa ! rumah pun jauh same !
wakakaka ~
dia pon mahu balik jugak !
peace ~
biasalah first year ni rilex sikit ~
ye tak ?
ngeh2 ~ ~
walaupun kami berdua ni satu kampus tapi !
ya Tuhan payah nak jumpa !
ni pun tadi terserempak kat cafe , sempatlah posing sikit !
wink !!!

tata ! nak pack barang !
weeeehaaa ~





SUKA BACA? SILA LIKE DAN KOMEN =)

Comments
2 Comments

2 comments:

Sya Mimie said...

lma dh akk x singgah sini kan..
seronoknya nak balik .. :)
take care ye..

Iqa Syafiqa said...

@Sya Mimie heheh mekaseh sudi singgah ^^ anak manje tu yg balik kg tiap mggu ,, hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...