Monday, February 18, 2013

aaaaaaaaaa !!!! berakhir sudah ,,,,,,




perasaan yang bercampu baur ,,,,,
yeah ! dah abis kontarak ! haha takyah kerje doh
wow !!! tak lamer lagi leh dpt gaji ! hihik masyuk !
besok leh makan tidor !!!! mak aihh pemalas no
erm,,,,,
INI SEMUA POYO !
padahal ,,,, iqa,,,, ermm,,,, =(
sedih ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
dah tak dapat jumper budak-budak tu lagi !!!!
ustazah pasti akan rindukan korang semue !!!!
sob3

erk padahal leh jer jumper,, cuma bebudak kampung sini jer.. hehe
tapi,,, sedey jugak lah,,, tak tahu naper,,,
jauh kat sudut hati iqa ,,, iqa senang dengan mereka ,,,
tadi sempat snap beberapa pic diorang yang comel nih ,,,
mase tyme rehat tadi hehek
ni jer yg sempat,,,

rongak pon rongak lah yer cik abg ! haha

sumer duk makan .. mari ngaaaangaaaa ^0^

abih sumer nak interframe ! last2 cmnilah jadik,, blurr ... hehe

sob3,,,,, 
moge kalian jadi orang yang berguna wahai anak didik ku,,,
tegakkan agama mu,,, 

kejarlah akhirat ,, nescaya dunia akan mengejarmu,,,,
in sha Allah ,,,,, 

=)




SUKA BACA? SILA LIKE DAN KOMEN =)

Comments
3 Comments

3 comments:

Nurul Ain said...

happy je semua
http://www.ainahmad.com/

Danee said...

comel je adik2 kecik tu

Shida Radzuan said...

shida dtg singgah dan follow :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...