Saturday, February 2, 2013

Maaf




apa ertinya maaf andai kesilapan masih berulang ?
masih adakah nilai maaf andai sudah berkali-kali di ungkapkan ?
penyelesaian yang bagaimana harus aku lakukan ?

biar aku disakiti ! !
tapi aku tak nak menyakiti ,,,,,,,,,,,
biar aku yang terluka !!
tapi aku tak nak melukai ,,,,,,,,,,,,
biar aku yang kecewa !!! 
tapi aku tak nak mengecewakan ,,,,,,,,,,,

masih layakkah diriku dimaafkan ?
masih layakkah aku untuk memohon maaf ?

andai berjauhan adalah jalan yang terbaik ,,,,,
akan aku relakan semuanya . .
demi kebahagiaanmu , , , , , , , , , Sayang . . . . 








SUKA BACA? SILA LIKE DAN KOMEN =)

Comments
1 Comments

1 comment:

Anonymous said...

maaf diberi tapi kesilapan masih diulangi lagi. dia sendiri tak pernah hargai. layak ke diberi peluang lagi? -..-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...