Thursday, May 9, 2013

GOZIP


letih ~ penat ~ lesu 
tapi iqa tetap nak update blog .
ada perkara yang nak di luah , , , , , 

tentang gosip !
siapa suka dirinya kena gosip !

iqa suka !! ^^

JIKA !

"iqa tu comel orangnya"
iqa tu baik
iqa sopan,
iqa peramah 
iqa jujur

TAPI !

"weh korang tahu tak Beto Kusyairy minat iqa"
Aaron aziz dengan iqa tu ada apa-apa ke?

*psst contoh sahaja !

yang positif iqa terima dengan hati terbuka ceyhhh ~
jujur jelah sape tak suka kena puji ! 
tapi kalau yang negatif tu , hmm sekali pun iqa tak mahu ~

GOZIP YOUR MOUTH !

tapi nak buat macam mana ya dah mulut orang !
yang tu suka masin . yang ni suka pedas .
yang sana suka pahit . yang sini suka manis .
lain orang lain mulutnya ~
ada bau harum ~ bau mucuk PUN ada !




* tabah iqa !






SUKA BACA? SILA LIKE DAN KOMEN =)

Comments
1 Comments

1 comment:

M Hakim Faiz said...

Done follow here, visit back.. nice blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...