Tuesday, May 7, 2013

Perasaan menjadi guru


lapangkan dada tenangkan fikiran ~ 
uarghhh tertidur pula lepas magrib tadi . 
ishh tak senonoh punya anak dara ~ 

shh kalau mertua iqa dengar nih mesti awal-awal kena reject !!! 

tahu tak ??? korang tahu tak ???
iqa baru bangun tidur tiba-tiba nampak , , , , , , , , , , , 



TERBELIAK mata iqa ! O_____0
mak aihhh banyaknya buku iqa kena tanda waaawaaawaaa ~
minggu depan dah exam pertengahan tahun ,
 urm,, sebelum ni iqa jadi student takut jugak nak exam nih,
makan kenyang dan mandi basah .

tapi !!! bila iqa jadi guru ni , eh bila masa iqa jadi guru ? tak tawu klik sini meh !
barulah iqa faham ~ 
sebab apa cikgu-cikgu iqa dulu lebih risau dari anak murid bila nak exam .
macam tulah jugak yang iqa rasa saat ni ,

boleh ke anak murid iqa ni jawab nanti ?
diorang baca buku ke tak eh ?

risau nih .

makan tak kenyang tahu tak ?

opsss !!! tunggu jap !

kriukkk ~ kriukkk ~ kosong ~ kosong ~ Oooo

tu dia !! perut dah menyanyi . 
kan iqa dah cakap dah risau ! makan pon tak kenyang ! 
kan dah lapar ~
hahaha
perut didahulukan ! kekenyangan diutamakan !
meh makan meh !

kuew teaw kong fu satu !!! 

iqa makan dulu .
bismillah ~~ ~~ ~~

ngappppp !!!!




SUKA BACA? SILA LIKE DAN KOMEN =)

Comments
2 Comments

2 comments:

Nana Liena said...

bestnya dapat jadi cikgu..huhu..kita skrg ngah apply..tak tahu la dapat ke idak..doakan yo..hehe..

nur naa'irah said...

salam..bestnye dpt jd cikgu..doakan sy berjy tu apply DPLI nanti..huuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...