Tuesday, May 21, 2013

Sambutan Hari Guru 2013 !


ehem ! ehem2 !

kami guru malaysia ~
berikrar dan berjanji ~
mendidik dan memimpin ~
putera puteri negara kita ,,,,,,,,

tepuk tangan sikit ... hhehehe

kebiasaannya iqa akan dengar cikgu-cikgu iqa nyanyi lagu ni bila tiba hari guru .
tapi ,,,,, berbeza pulak tahun ni . 
iqa sendiri yang nyanyi !!!
peewiiittt3 !
maklumlah diri dah bergelar guru ~
ngeh2 ~

macam-macam aktiviti tadi . 
budak-budak ni seronok sakan lerr biler cikgu diorang buat persembahan !
iyelah ! selalu diorang aje ,, nasyidlah sukaneka lah , 
tapi hari ni . cikgu pulak yang nyanyi !
cikgu pulak main sukaneka !
hamboi ! hahaha
takpelah sekali dalam setahun ~ ^^
iqa pon seronok jugak !!! weeehaaaa

dan yang palinggggggggg iqa suka adalah >>>>>>>>>>>>

acara membuka hadiah !!!!!!!!!!!!!!! (kompang kit)
ceyhhh ,,,

dah selesai mengopek pembalut hadiah .


tu dia ~ ~ ~

kad selamat hari guru ! buatan kreatif murid iqa . cantik kan ?? ^_^ love gitu ~


sudikan dikau menjadi guru dalam hidupku ? haha 
padahal keronsang jer bukan cincin !!!
comey 2 !

hok ni sedap !!! nyumy3!
erkk !!! gemuks lah iqa hahaha

yang ni cantik ! ciap ada nama iqa lagi . cuma ,, salah ejaan . haha xpe2 dimaafkan =)

terima kasih cikgu ! 
sama-sama murid-murid , sila duduk .
ceceyhhh ~ 

ok ~ ok ~ sila jelez ~ silakan .. haha

 ngah sibuk tanda kertas peksa nih !! grrr 

okeyyyyhhh ! kenalkan ini ustaz comel . nama dia Zul ! tapi ni ustaz iqa dah cop !
hahaha ~ buah hatiku 


dan ini adalah cenderahati , semua guru dapat . ce cari mana iqa ce cari ?
haha tak nampak ??? sah korang babun ! opss rabun .. kekekekeke ^__^

SELAMAT HARI GURU 2013
dengan tema !!


* disini juga iqa nak merakamkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga buat guru-guru yang telah mengajar iqa dengan penat lelah dan semput . sehingalah iqa juga bergelar guru .
terima kasih guruku ~

rindu dengan cikgu sekolah rendah, menengah rendah, menengah atas .
moga Allah lindungi cikgu semua 







SUKA BACA? SILA LIKE DAN KOMEN =)

Comments
5 Comments

5 comments:

Sabrina SA said...

banyaknya hadiah :D

Ieta Mat Saad said...

Akak setakat ni baru dpt 6 hadiah dr murid2. Sbb baru pindah sekolah & gb beritahu murid2, hadiah beri pd ustzh ms program sambutan hr guru nnt 13/6 bulan dpn. Tunggu... hehe. Mmg best jd guru. Saban thn ada je hadiah dr murid even bukan itu yg didambakan :)

Ieta Mat Saad said...

1 lg, nk tanya le, camne nk buat komen fb duduk di sebelah komn g+ mcm Iqa buat tu? Trm kasih ya

Shazwani Ramly said...

kawan kita dah jadi ustazah. hebat pikaaa. dapat hadiah pulak tu. ngeee. selamat hari guru ustazah syfiqah :)

Mimie Najib said...

bestnya dapat bnyak hdiah..takyah tunggu besday.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...