Friday, March 1, 2013

Cemburukah Aku ?




lamer jugak ler iqa tak update !
pastu tetiberrr jer buat entry jiwang ! cet ! "cemburu"
siapa yang tak pernah rasa cmeburu ???

nipuuu jer lahh kome nihhhh !!!
cemburu tanda sayang !
kikikiki

suka ? haamboiihhh ! suka betul kalau cakap tentang sayang !
haha

cemburu ni ada bermacam jenis .
cemburu seorang anak .
cemburu seorang adik/kakak/abang .
cemburu seorang suami/isteri .
cemburu seorang rakan/kawan/sahabat.
cemburu seorang jiran .
dan,,,,,,,,,,,

cemburu seorang kekasih ,,,,
phheeewitttt !!!!!
tersengih-sengih yer korang ? 

perlu ker ada cemburu ? tak cemburu tak boleh ker ?

aihhhh ,,, perlu !!!! cemburu tuh kan tanda sayang !
lagi pun sifat cemburu tu kan akan jadi pembakar semangat 
supaya kita berusaha dengan lebih gigih !
fighting ! haha

asalkan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jangan terlebih cemburu dah lah yer...
nanti mengundang padah ,,, AWAS !

itu sahaja yang iqa nak merepek memalam nih !
thanks pasal sudi baca entry iqa yang entah ke haper ni ,,, lalalala






SUKA BACA? SILA LIKE DAN KOMEN =)

Comments
3 Comments

3 comments:

Aina Areen said...

cemburu tandanya sayang . yeaaaa :D hehehhe

Hidayatul Afzam said...

yeah..cemburu itu tandanya sayang :)

Amirul Ramli said...

sy cemburu dekat member yang dpt A dalam kuliah. haha... :-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...