Saturday, January 26, 2013

Kampung HalamanKu




dengan bangganya iqa nak share tentang kampung halaman iqa !
kat mane tuh ? kat manerrrr ??
iqa bagi kata kunci hekhek cer teke cer teke !
"red warrior"
haaaa ??? ada yang tak tahu ??

ok iqa tahu . ini semua POYO .
suke hati iqa lah !!! buuuu

iqa dilahirkan oleh mak disini ! peace !  >.<

buat pengetahuan korang yang nak tahu . belakang rumah atok nenek iqa adalah pantai !!!
syoknyerr syoknyee awwww !!
balik kampung hari-hari iqa mandi pantai !
mujur pantai jenis landai , tak ler bahaya . tak dalam .
lagi pun iqa tak tahu berenang , kuno ? ahhh biarlah .

kalau nak cerita mengenai negeri Kelantan ni takkan habis.
tempat-tempatnya memang menarik ! makanan-makanan lagi ler tertarik !!!!!
omg ! omg !

erkkk iqa syok sendiri

ampun , ampun .... >.<
biarlah gambar dan video yang berbicara ~~~~
haks ! haks ! puitis pulok ayat kawe nih ... ngee

main bola !! laki jer lah iqa tak otai haha


tengok atok iqa ade bot ! hari-hari makan ikan segar ! sutung ketam sumer lah !
nyummmmyyy !

ni sedare mare dan jiran tetangga . 
petang-petang memang depa lah yang memenuhkan pantai !


ni puok kitor belako . adik-adik iqa . . 
aktiviti ni biasa sangat dah diorang buat !
korek lubang tanam badan sampai kepala ! haha

iqa dan adik yang ________________________. erk yang apa ek ?
korang raserrrr ????? 
0__o










SUKA BACA? SILA LIKE DAN KOMEN =)

Comments
1 Comments

1 comment:

Lyeen De Syifa said...

bestnya dpt jalan2..bestnya ada pntai blkg uma nenek...msti best dpt main2 kat pantai..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...