Wednesday, January 23, 2013

Semaknyer blog kau !


iklan merata-rata ! kiri kanan atas bawah !!!!!
habis tuh camane orang nak bace entry die !!
omg !! omg !!

tengok niiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!
camaner iqa nak baca ! orggggghhh


nak pangkah un xleh,, aik,,
ni blog untuk iklan ker untuk info ?
punyerlah iqa tertarik sangat dengan entry dier ! berkobar-kobar perasaan nak tahu !
nak baca !! tapi WHAT??? apa yang iqa leh baca ni ?
gambar ni iqa edit kasi blur sikit dier punya entry uh,,
 iqa nak tunjukkan iklan dier je,,

-________-

lastly !!! iqa pangkah jer ! padan muka !

maaf kalau entry kali ni terlalu jujur dan membuatkan beberapa pihak terasa !
tapi ! mohon terasa !
hahaha
ni pandangan iqa jer,,, 
kalau tak setuju tak mengapa . 
lain orang lain muka . lain orang lain pendapatnya ! 
ceyhhh pantun doh .. ngee ~~





SUKA BACA? SILA LIKE DAN KOMEN =)

Comments
2 Comments

2 comments:

mimi nasir said...

mesti geram kan bila nak baca je iklan tu ganggu.

Mimie Najib said...

blog sapa la tu kan..kalau nk letak iklan tu boleh..tapi kena ada susunan nya la.. baru orng suka masuk blog kita.. :)

*follow sini.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...