Monday, December 24, 2012

Iqa Sibuk !!!



assalamualikum semua !
^__^

jawab !!! tak jawab dosa taw !

erm dah lama iqa tak berblogwalking . .
ini disebabkan iqa baru saja ditugaskan menjadi guru ganti . .
iqa sibuk sangat !
ceyhh ! mengalahkan guru besar lak .. haha
yelah ,, ni merupakan kali pertama iqa jadi cikgu !
yang lagi parah iqa ni awal tahun ! bermacam urusan !
dan paling maut !!!!!!!!!!!!!!! iqa kena pegang kelas tahun satu !!!
what ??????????? tahun satu ???? oh no bebe !!!!!! 
dah lah iqa tak de pengalaman ,, tapi tak pe dua bulan je ,,
sabar iqa sabar . .
^__^
moga Allah permudahkan segalanya . .

dan , , ,
iqa memang tak sempat nak singgah blog kawan yang lain ..
maaf.. =(
jadi , , 
siapa-siapa yang nak iqa singgah dan follow blog korang ,,
boleh komen kat entry iqa ni  yer!
cakap saya nak _________________________________  

^__^

in sha Allah nanti iqa akan singgah dan follow kalian !
hehe


selamat malam semua !
^__^





SUKA BACA? SILA LIKE DAN KOMEN =)

Comments
1 Comments

1 comment:

Puteri Afiqah said...

gud luck :)

kalau sudi, singgah la blog saya..
http://princessdiaryme.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...