Tuesday, December 11, 2012

Tak Suka Budak Kecik !!!


tak suka budak kecik ??
iqa tak suka ??
eh ! bukan gitu !
iqa paling suka budak-budak ! ^^
rumah iqa ramai budak kecik sebab mak iqa ngasuh .. hehe
iqa jadi assistant mak ! huhu
main dengan budak-budak kecik memabg dah jadi hobi lah !
kalau tengah penat study or stress or hati tak tenang ,,
iqa akan main denagn budak-budak tuh .
masa main semua masalah kita akan lupa!
enjoy gituuuu !

\
tengok tuu dia nak study jugak ^^ ( sarah )

ni anak sedara iqa. nama sebenar - Rina. .  
nama glamour - Lijah ngee ~~ dier yg minta  -_-

tengok mereka tengah main ! heheheh 

ni Iman ! 

 dan . . . 
ni saya !! dengan dua orang adik saye ! hehe
semoga iqa menjadi kakak yg baik ^^

 *kalau hari cuti iaitu sabtu ahad , , saye teramatlah bosan tanpa mereka !
kanak-kanak adalah penyeri . .
nakal mane un diorang masih lagi seorang anak kecil , ,
jangan sekali kita berdendam dengan budak kecik . .
marah bila mereka buat salah adalah perkara normal .
tapi ,,
jangan benci or berdendam dengan mereka . .
mereka masih suci .. =)






SUKA BACA? SILA LIKE DAN KOMEN =)

Comments
6 Comments

6 comments:

chot ok..! said...

Bgsnya jga ank2 kck.hehe sft pnyyg huhu

Iqa Syafiqa said...

@chot ok..! hehe klaw xde diorg boleh bosan sye hehe

Dianaa said...

bagus lah bila dah suka budak. nanti boleh jadi ibu yg penyayang ^^

Iqa Syafiqa said...

@Dianaa hehe in sha allah ^^

Izara4eva™ said...

suka budak2 jugak.. tpi atas budak la.. nakal sgt xsuka.. haha :P

Iqa Syafiqa said...

@Izara4eva™ betul uh,, ade stghah2 budak hiperactive,, xlarat nk di jage,, ckp un xmkn saman.. ape lg bg ggitan semut api ler (cubit) hehehe ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...